Monday, January 6, 2020

Astăzi: despre grifoni

(...) și Cip m-a întrebat tu știi ce e grifonul? și i-am spus nu știu și Cip mi-a spus grifonul e un animal jumate leu jumate vultur care ridică un elefant sus în văzduh și îi dă drumul și elefantul se face praf și grifonul îl mănîncă și Mugurica l-a întrebat ai văzut tu? și Cip mi-a spus auzi ce zice dacă am văzut și ei i-a spus normal că da am văzut unul la țară anul trecut și Mugurica l-a întrebat ținea un elefant în gheare? și Cip i-a spus normal că nu ținea nici un elefant ținea o vacă și Mugurica i-a spus nu există grifoni au fost demult în istorie da au murit și Cip i-a spus eu cu ochii mei am văzut unul la țară și Mugurica i-a spus minți și Cip a rîs și mi-a spus sînt mari cît un avion cu reacție și au ghearele ca leii și Mugurica mi-a spus minte și Cip i-a spus pe cît facem pariu dar Mugurica n-a făcut pariu și Cip a rîs din nou și mi-a spus am scăpat de unul ca prin urechile acului că l-am văzut tîrziu și am avut noroc că m-am aruncat la pămînt și m-am rostogolit într-un șanț și avea ghearele așa mari că n-a putut să ajungă la mine și Mugurica i-a spus ai văzut o cioară și te-ai speriat de ea și Cip i-a spus eu am fost acolo nu tu și Mugurica s-a uitat de sus la el și i-a spus nu te cred și Cip i-a spus e treaba ta și Mugurica ne-a spus mă duc acasă (...)

ceea ce vă doresc și vouă.
Din Adrian Chivu, Strada, Polirom 2012, pag. 30.

4 comments:

  1. Eu n-am primit email despre postarea asta.

    ReplyDelete
  2. hm, foarte urît din partea alertatorului de serviciu! mă bucur că ai un spirit detectivistic extraordinar și ai găsit și singură postul. :)
    PS mersi realmente de feedback. te mai chinui antispamul cu poze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Normal, dar mă crede de la prima încercare că nu-s robot așa că nu-i rău.

      Delete
    2. LP,
      ai pile la gugle deci. :)
      mai sus am vrut să zic ”te chinuie”, dar te-ai prins tu. :)

      Delete