Thursday, January 16, 2020

Wonder Wheel (2017)

Mare bucurie la casa omului Netflix! Asta cînd ai la ce să te uiți. Actualmente nu mă pasionează nici un serial și sînt destul de tristă, că tare-i bine și frumos să știi că mergi pe canapea la fix și nu trebuie să-ți bați prea mult capul cu alegerea, pentru că mai ai x episoade din serialul cutare. Dar nu am.

Mi-am pus eu diverse minuni pe listă și duminică seara au căzut sorții pe Wonder Wheel, Woody Allen, acest mare maestru etc. etc.

Nu știu alții cum sînt, dar pe mine mă seacă băiatul ăsta Justin Timberlake. Nici măcar nu știu exact de unde i/mi se trage, dar dacă am de ales, prefer să nu.

Acum nu am avut, că nu aveam altceva mai bun.

Filmul mi s-a părut slăbuțel, cred că îmi place artificiul ăsta (preluat din teatru, am citit eu pe wiki) cînd un personaj/actor vorbește cu publicul, dar aici nu mi-a plăcut. Multe chestii în film cică l-ar face să semene cu o piesă de teatru, pînă aici nimic rău, ba dimpotrivă, aș putea spune, dar ce a fost cu machiajul ăla? Sau fond de ten, vă rog să mă scuzați, dar mai toți arătau de parcă i-aș fi machiat eu, iar asta chiar nu i-o doresc nimănui. Am mai văzut multe laude la adresa cinematografiei (ei, cum se cheamă cinematography pe românește?!?!) lui Vittorio Storaro, mare meseriaș el așa (tot wiki zice), pe mine m-a lăsat rece, asta cînd nu m-a intrigat (vreau să zic scos din sărite, zic bine?).

Costumele faine, decorurile ok, acțiunea, da, de ce nu, jocul celorlalți (Kate Winslet, Juno Temple (o știam din Departe de lumea dezlănțuită), Jim Belushi) chiar bun, de Justin nu zic nimic, în afară de antipatic pentru mine, așa că ce să mai adaug ceva...

Dar în mare, un film nememorabil (pentru mine, normal). Preferatele mele de Woody Allen, pe care le-am văzut de... am pierdut șirul, rămîn Midnight in Paris și Manhattan Murder Mystery.

(2/2020)

8 comments:

  1. Bunaaaa :) de pe cealalta parte de blog. Daca totusi vrei sa incerci un serial, incearca the good place

    ReplyDelete
  2. Mih_ela,
    salutare! Unde e cealaltă parte de blog? :)
    Mulțumesc, o să văd cu ce se mănîncă The Good Place (îmi sună cunoscut titlul, pe de altă parte :)) e plin de titluri cu (the) ”good” ceva...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cealalta parte de blog e pe ecranul telefonului meu, actualmente in bucatarie :)

      Delete
  3. Hihi! Am înțeles acum. Mulțumesc că ai revenit cu explicații. :)
    Nu am găsit serialul recomandat de tine în oferta de pe Netflix sau Amazon, la care avem noi acces. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu creeed! Trebuie sa fie pe netflix, altfel e revoltator! Uite pe imdb https://m.imdb.com/title/tt4955642/

      Delete
  4. uite că nu este, cel puțin în Germania... (mă uitasem de cînd ai recomandat, m-am mai uitat o dată acum). începusem să ne uităm la 2 broke girls pe amazon, am făcut pauză 3 zile și acum e pe bani, haha. (nu ne mai uităm, nu am chef să dau 20 de euro pe sezon sau 3 euro pe episod, hehe.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred si eu ca nu platiti, 2 broke girls pe bani nu ar mai fi broke :)

      Delete
  5. Na, din cînd în cînd se mai schimbă chestiile și la ei, am văzut că Friends a dispărut de pe Netflix, dar e pe amazon (sau era :D, cînd am căutat ultima oară).

    ReplyDelete