Saturday, March 26, 2011

Day 2+3

Dupa nani ieri la prinz, am iesit din nou pe Gran Via spre Cibeles care imi place teribil, piata Independentei:-) si de acolo in parcul Retiro, statuia ingerului cazut, gara Atocha (am scris Antocha, pentru ca asa o pronunta P.) a carei sera mi-a placut extraordinar, mai ales broastele testoase:-)... de acolo pe Calle de Atocha inspre casa, deja ne ajunsese oboseala, vorbele mele celebre "ah, la ce-ti trebuie mers cu metroul, poti ajunge cam oriunde in aprox 20 min", haha, am regretat acest panseu, intr-o patiserie & luat pentru P. o quiche si pentru mine patru !!! prajituri pe care le-am mincat in aprox 3 minute si-am zis c-o sa stiu de la ce mi se face rau, just in case.
Trecut din nou prin Plaza Mayor unde m-am imbratisat gratuit cu o straina cu nas de clovn care protesta impreuna cu alti cetateni si-am vazut cele mai mari baloane de sapun din lume, parol.
Prin Plaza Isabel II la Opera spre hotel, vazut sediul politiei f aproape de noi, aha, de aia atitea sirene.

A, la stadion ne-am intins ciolanele pe niste fotolii de masat, boala noastra.

Ne-am culcat putin dupa 22, trezit pe la 7 si ceva, ca pensionarii. La ora aia Cehia conducea Spania cu 1-0. Rezultat spaniol 2-1.

Dimineata am iesit sa recuperam biletele la concert fara noroc, speram cu mai mult diseara. Starbacs si nani si acum impuscam o tura spre vestita ciocolaterie San Gimes. Cam atit.

Lovely. A, am mutat patul sa ne uitam in zare fara sa ne miscam.

:-)

2 comments:

  1. Ma bucur pentru voi, Madridul este un oras adorabil.
    Si mie imi place Cibeles, si Atocha si Retiro (unde am vazut flori divine si am mincat un cirnat espanol care dadea moarte in orice alt cirnat) si, dintre toate marile magazine europene, El Corte Ingles mi se pare cel mai placut si prietenos. Mai ales prin comparatzie cu alea frantzuzeshti (Lafayette, Prientemps, etc.)
    I second Dan's motion: ai grija. La Atocha ni s-au furat 500 de euro din buzunarul DE LA PIEPT de 2 dame vorbitoare de romaneshte!

    ReplyDelete
  2. Vera,
    chiar că adorabil.

    Mi-au plăcut şi mie locurile pe care le evoci:-) tu; n-am fost atentă la flori sau cîrnaţi în Retiro, m-a impresionat lacul cu bărci şi cu pavilionul ăla sau ce-o fi pe fundal. Cîrnaţul din faţa stadionul a fost bun-bun. După şuncile lor nu mă omor deloc.

    În El Corte Ingles am fost numai la alimentară, dar e cam ca Kaufhoful de la nemţi, sau Karstadt. (pare)
    Repet, cu mare bucurie, am avut noroc şi nu ni s-a furat nimic. Dar comentariile voastre la tema asta m-au făcut să-i repet sfaturile cu ai grijă la portofel etc. lui P. Cu efect, pozitiv. :-)

    ReplyDelete