Thursday, December 26, 2013

Ghidul xenofobului

Nu ştiu dacă vă e cunoscută seria asta, e mai veche cred, de la Nemira, Ghidul xenofobului. Eu am citit acum cărticica despre israelieni (doar pe asta am cumpărat-o la vremea respectivă), e o lectură uşoară, dar simpatică. Chestia cu xenofobia din titlu cred că trebuie înţeleasă ca o glumă. Uel, recunosc că am vrut s-o citesc acum ceva timp, dar atunci titlul m-a blocat. Bine, cînd am cumpărat-o, nu m-a blocat. (Ăhă, am probleme.)

Bun. De ce scriu asta: m-am uitat acum pe net şi unele cărticele din colecţie sînt deosebit de reduse, dacă pot să zic aşa. :P Şi poate interesează pe careva.

rezumat: ungurii, australienii, scoţienii, grecii, italienii, irlandezii, spaniolii, americanii, israelienii - preţ 4,73 RON.
cehii, islandezii - 13,23 RON
restul sînt epuizate (epuizaţi? :-) ): japonezii, belgienii, elveţienii, olandezii, canadienii, polonezii, austriecii, englezii, germanii, francezii. Pe site-ul Nemira, poate pe alte site-uri se mai găsesc.

Atît deocamdată, cu noutatea spectaculoasă că am vărsat cafea pe un maldăr de haine curate. Ah, curate, dar prăfuite, deci probabil că în sine a fost o chestie pozitivă.

5 comments:

  1. Cred ca frantujii s-au epuizat primii. Unii le-au cumparat din curiozitate, ceilalti ca sa ia exemplu. Sunt într-adevar maestri!

    ReplyDelete
  2. Si La Multi Ani, cu asta trebuia sa încep.
    Oricum nu-i mai vindeca nimeni, vorba cântecului, "asa au fost, asa sunt înca!"

    ReplyDelete
  3. La mulţi ani, Dan! Sărbători fericite! :-)

    ReplyDelete
  4. Craciun fericit!
    La multi ani.

    Si lectura frumoasa.

    ReplyDelete
  5. arakelian, toate cele bune şi ţie şi fameliei :-) şi la mulţi ani!

    ReplyDelete