Thursday, March 13, 2014

Ultima nota de la egzamen

Ola. A trimis profu´ mail ca iaca rezultatele. M-am dus pe site si am aflat ca la eseu am luat 14 puncte din 15 posibile si la examen uel 7. :) Nota este 11, care sincer nu stiu cît înseamna, tre´ sa astept pîna or sa apara în alta rubrica online, unde sînt cumva recodate în note de la 1 maxim la 4 parca minim. Da´ deci am luat! Ole! Si cam subtire 7, a corectat la mega sînge domnu´. Cu toate astea sînt cel putin doua persoane care au si la eseu, si la examen 14. Genii!
Acestea fiind spuse, declar acest semestru încheiat cu maximum de succes! :)))) Multumesc galeriei mele de fani din întreaga lume, va necesitez prin iulie iar! :-) Pîna atunci va urez nu stiu ce, ce va doriti voi! :-)
:*

8 comments:

  1. Ti-am zis ca esti desteapta! Iaca, acu ti-o confirma si altii! :-*

    ReplyDelete
  2. In iulie-s în vacanta fara net! Mais je penserai à toi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adi,
      am încredere în forţa telepatiei! :*

      Delete
  3. bravo bravo bravo

    ReplyDelete
  4. Frumos, brava, brava. Nu ca as fi asteptat altaceva de la dta, ca de putut - potzi.
    Si, ma vio, zi tu drept - sesiunea incheiata si SENTIMENTU DATORIEI IMPLINITE! Pai, e de colea? Aud?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersiii, Vera!
      Îs untimele săptămîni de respiro nainte de bătălia de un an juma proapeeeel: în vară am 7 egzamene şi 3 teme (crecă mai am scris peicişa), deci nuj dacă o să mai ştiu cum mă cheamă... (temele sper să fie după egzamene, gen 16 paj, repet, crecă mai am zs, da' nu-s sigură). apoi din tuamnă crecă o să bag arabă de 4 or pe săpt ca să recuperex nejte credite, pe lîngă cursurle normale, da tre să văd dacă e fezabil dpdv al orarului. fix peste un an ar trebii să fac practică fo 6 săptămîni, deci nema vacans şi apoi ar cam trebii să mă apropiezez de finiş, da' nuj. vom videa.

      Delete