Saturday, January 31, 2015

Iţ ei miricăăăăăăăl!!!

Helou evriuaaaaan,
am predat tema pe care ar fi trebuit s-o predau pe 1 septembrie!!!! Uel uel uel!! Ce să mai încoace şi încolo, bravo mie!
Şi un mare bravo şi mulţumesc echipei de pe trei continente care m-a ajutat s-o duc la bun sfîrşit!!!! Iu nou hu iu ar!!! Şi şoferului meu personal, domniţei de la bibliotecă de la care am aflat numărul de telefon de la poartăăăă ca să ştiu pînă la ce oră e deschisă clădirea :D:D, şi băiatului care într-o sîmbătă seara lucra la nu ştiu ce şi avea cheia de la secretariat, aşa că tema mea nu zace în vreo cutie, ci este chiar acolo de unde sper că o va lua profesoara şi o va citi şi nu-i va veni să creadă ce lucruri nemaipomenite am scris şi se va felicita pentru fericita idee pe care a avut-o cînd mi-a prelungit termenul de predare, iuhuuuu!!

Bine, am mîncat cam multă ciocolată ieri (şi azi), aşa că azi mă retrag în glorie la depou.
Iuhuuuu! Seară faină, noapte bună etc. De mîine (ok, luni...) avem în program limba arabă. Fainălii. A, testul de ieri l-am picat 100%, dar hu cheeeeers! :)))))))))))))))

4 comments:

  1. Poate nu l-ai picat :)). Spor la arabă începând de mâine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ioana,
      l-am picat, dar nu e bai! :> Mersi, am început, dar nu cînd am zis... :D

      Delete
  2. Felicitări pentru predat tema!

    La testul ăla de arabă nu ne-ai zis să-ți ținem pumnii, dar poate totuși îl iei. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. LP,
      mersi! :> L-am picat (vezi mai sus), dar ia să mai scriu un postuleţ. :D

      Delete