Friday, August 5, 2016

Varşovia 2013 (10)

Pardon de întîrziere, dar în minunata Germanie, ne-a crăpat internetul, luînd cu el şi telefonul fix şi televiziunea prin cablu. Acum s-au întors, să vedem cît stau. :)

În ultima seară am fost invitaţi cu toţii (de către o profesoară) să mîncăm la un restaurant tradiţional.
Ceramica asta este peste tot, recunosc că mi-a trecut prin cap să bag ceva în traistă, aşa de mare e ispitaaaaa! Dar am rezolvat făcînd cumpărături la magazinul cu ceramică. :) (Este şi la noi în tîrg, dar e micuţ şi scumpuţ.)



Nişte colegi foarte şic. Şi eu am venit acasă cu unghiile făcute în probabil 10 nuanţe, colega mea de cameră a avut chef să încerce diferite nuanţe la aeroport în duty free şi eu m-am oferit pe post de model. Din păcate nu am o dovadă fotografică.


Pe o stradă din centru, aproape de universitate


Intrarea în curtea (nu ştiu cîte curţi sînt) Universităţii. Universitate se scrie cu majusculă în română?


Cît de cool e cafeneaua asta?! Şi e şi la biblioteca universităţii.............!!!!!!!!!!!


 Care bibliotecă are nişte grădini suspendate cum eu n-am mai văzut. Mai multe pe gugle.



Mai am un rînd de poze şi nişte pseudo-concluzii. Dacă oi avea net.

No comments:

Post a Comment