Friday, June 23, 2017

Jurnal (4)

S-au făcut 3 ani de cînd nu am mai mîncat carne. :) Mă rog, s-ar putea să fi înghițit o musculiță cînd mergeam cu bicicleta, o supă vegetariană de-a mătușii e posibil să fi fost îmbunătățită cu maggie cubuleț de pui :D, iar la restaurantul thailandez cu siguranță am avut un sos cu ceva ușoare urme de pește, mi-a spus domnița chelneriță, dar îmi era foame și eram cu niște prieteni cu copii, deci nu puteam merge prea mult să căutăm ceva care chiar să fie fără nimic. A, da, și în Cadiz salata vegetariană cu tonul trîntit deasupra, ton pescuit :D de mine cu furculița și pus în scrumieră, dar tot i-am mai simțit gustul, dar și acolo îmi era foame arzător și mă și grăbeam, că se închidea la muzeu. :D (despre acest ultim episod parcă am mai scris).

***
Da, pisica cealaltă intră pe ușa lui Goșgoș, azi-noapte se scuipau cu patimă fix în casa scării, fix la 2:30. Am dat cu apă dintr-o sticlă/stropitoare peste intrusă și s-a tirat, dar destul de greu. Chiar deloc nu are maniere. Chiar dacă i-ar fi foame, asta nu justifică să intre fraudulos la noi, cînd știm foarte bine că roiesc șoarecii în sector. Poftă bună!

***
Miercuri plec cu o bursă la Tel Aviv la un curs de idiș de o lună, ole! :D

***

2 comments:

  1. Iti doresc o luna fructuoaasa si racoroasa, la Rel Aviv! Felicitări și sa ne scrii!

    Yay pentru regimul vegan. O sa ai ce mânca, la Mediterana, fără sa tot intrebi dacă are sau nu carne.

    Maximum, in România, a fost când, la o nunta unde se știa ca am regim special, mi-au dat o ciorba fără carne, in sensul ca au strecurat-o și nicio bucățică de vițel nu era in fața mea :))))

    ReplyDelete
  2. Monica,
    mulțumesc, sper să mă descurc cu internetul și să apuc să scriu. :)

    Regimul e vegetarian, brînzeturi și ouă etc. mai am în program.

    Hihi, cam așa a pățit și vărul meu la o nuntă în România, îi anunțase că e lacto-vegetarian și bucătarul i-a adus foarte mîndru pește. :)))))

    ReplyDelete