Friday, March 25, 2011

Madrid day 1 + 2

Iberia nu ne-a dat mincare pe avion, mi-a fost sete si-am dat parale pe-o apa, mamaliga lor, da am stat pe rindu 4 (in spatele lu biznis clas, deci lux). Am vazut munti cu zapada din avion, cool!

Am luat set de 10 cartele de metrou de la aeroport, cu supliment de la aeroport, super usor de folosit metroul, desi mi-e cam frica de diverse atacuri.

Am ajuns pe Gran Via, pe care P. o pronunta constant granvi!

Mi-nu-nat!
Hotelul nostru e splendidissssim, mai ales vederea de pe cele doua balcoane de la etajul 10 (spre Palacio Real si Plaza de Espana sau cum se scrie si se mai vede si El Cortes Ingles lejer, unde am si fost si am luat cel mai scump iaurt din lume si pu-fu-le-ti!).
De altfel acum am ajuns acasa, ziua 2, si cind sa m-arunc sa fac siesta, am venit domnita sa deretice in baie, asa ca am coborit, dar internetul e criminal de scump, stem amindoi cu o bere intre noi in papuci de casa, next time mergem la internet cafe, 3 minute de aici.
Dupa ce ne-am cazat, rupti de foame cum eram, am plecat la colindat. Noroc ca fix linga noi e un Museo de Jamon si l-am impins pe P. colea, am stat 10 min sa se deschida si-am halit meniul zilei, cu doua beri, eu am avut o salata ruseasca a la salada de boeuf de la noi si somon cu salata si sos cu usturoi, P. a avut o supa ciudata si un soi de gulas.

Apoi am tras un somn.

El Corte Ingles
Gran Via
Chueca
Calle del Barquillo unde am baut doua beri intr-un bar dragut
tot acolo somon, 4 feluri de salamuri, o brinza, napolitane, apa, piine de la Carrefour
Plaza de Chueca
Universidad
Hotel (inainte am intrat la un chinez si-am luat bere)
am papat, la 22 deja dormeam.
Multe sirene noaptea, dar nedramatic.
Trezit pe la 8, spalat cap, halit muesli adus de la Deutschland.
Cu metroul la Bernabeu, diverse cozi, halit churros cred cu ciocolata si un cirnat cu mustar bun in fata stadionului, ba ploaie, ba soare, stat la rindul mic la bilete (coada e mai mica in timpul zilei decit dimineata), vizitat stadionul Real Madrid unde am stranutat de-a rasunat valea.
Acu dau publicati postare si ma culc.

I love Madrid.

3 comments:

1. Cât stati în total? E frumoasa Spania, e frumoasa si vesela si petrecareata, fata de Franta zic, în ultimul timp vad ca si nemtii sunt baieti de baieti, frantujii mai rasfirati.
    In metrou sa-ti fie frica (adica sa fii atenta la) de atacurile conationalilor, pe mine m-au facut baietii în Barcelona în metrou la marea arta.
    Incolo petrecere frumoasa si astept povesti si poze.
    Pe bunicul meu si deci pe mama îi chema Râscanu, moldoveni evident! Si se pare rude cu Vasile Râscanu, doctorul si academicianul din Iasii lui Sadoveanu. Om fi neamuri, tu!

ReplyDelete
  2. Să beți o bere și pentru mine. Aștept poze!!!! :D

3. Dan, am fost 8 zile, 4 în Madrid şi 4 în Barcelona, mi-a plăcut nemaipomenit de mult, eu, marea fană şi visătoare să mă mut la Paris! :-)

Ne-am ferit de hoţi ca turbaţii, mă mir că P. nu m-a trimis undeva la de cîte ori i-am zis ai grijă cu portofelul mai ai aparatul foto etc., oricum el e destul de lejer la capitolul ăsta, nu i s-a furat decît o geacă de piele din portbagajul maşinii (încuiat) şi bicicleta din curte, nelegată, cînd stăteam în centru. Dar din buzunare ori geantă, slavă Domnului, nu. Are un talent grozav să ţină portofelul fix în buzunarul cel mai mic şi cel mai din faţă de la rucsac.
    Cu Costel am stabilit că sîntem veri, măcar pe internet. Pe tata îl chema ca pe bunicu', Răşcanu, nu ştiu de unde era bunicul, pot să mă interesez, oricum, locul lor era în satul (Gara) Banca, comuna Banca, între Vaslui şi Bîrlad, cu două staţii înainte de Bîrlad. Mai cercetez şi îţi comunic.:-)

Ionuca,
    băurăm. Mai durează olea cu pozele, sorry. :-)