Sunday, January 12, 2014

Căselu' este acasă!

Situaţia pe aici se schimbă destul de des. N-are voie dumneaei să se plimbe prea mult, dar ea mişună prin aproape toată casă şi miaună foarte ofilită că vrea afară. Care se va întîmpla peste trei săptămîni, dacă totul decurge ca la carte. Ea mişună pentru că i-a rupt inima lui P., care i-a deschis uşa de la camera unde se tot foia.
Cu mîncatul stă foarte slăbuţ, cu băutul cam la fel, dar a avut nişte minitentative de apropiere, ceea ce e bun, sper eu intens.

Cînd am ajuns, am mai ţinut-o un pic în cutie, pînă am scos patul din camera ei şi i-am lăsat numai salteaua. Era un pat jos, dar dat fiind că nu prea ar trebui să facă efort...

Apoi am deschis cutia ei şi nu s-a mişcat. Deloc. Am scos-o de acolo, am pus-o pe saltea, nu s-a mişcat niciun milimetru. Am mîngîiat-o vreun minut, nicio reacţie. M-a cuprins un pic panica, am lăsat-o, a mişcat o ureche, am plecat din cameră, cînd m-am întors, la puţin timp, era deja în alt colţ de cameră.

S-a pregătit de culcare în baie, pe un covor. I-am dus şi o pernă, nu ştiu dacă o s-o tenteze. M-ar aranja mai mult să doarmă la ea pe saltea mult şi bine, dar să vedem.

Avem să-i dăm o căruţă de medicamente. Unul de trei ori pe zi chiar, ole! La 15:40 mai eram la clinică şi doamna doctor ne-a spus să-i dăm antibioticul la 16, cînd ajungem acasă. Am rugat-o să i-l dea ei/ele acolo, deci de primul am scăpat.

Cînd ne-a fost prezentat Căselu' în coş, o asistentă ne-a spus că a luat pastiluţele. P. a întrebat-o dacă lucrează pe bază de vrăjitorii, domniţa s-a uitat mirată la el şi a spus că nu, doar foloseşte un divais (!) special de dat medicamente pisicilor. Am cumpărat un din ăla, suma a fost jenibilă. :) Să sperăm că o să avem succes cu el.

Acum Căselu' miaună cu mare drag. Chiar e cu mine în cameră acum şi s-a urcat pe saltea. Operaţia e uriaşă. Cu siguranţă o afectează cumva, pentru că se aude altfel cînd merge. Sau chiar cînd se aşează. A plecat deja de aici. Cred că o să-i închid uşa aici cînd mai apare. Toaleta e deja în camera destinată ei, a şi folosit-o o dată, oa!

Cam atît. Vă mulţumesc şi vă mulţumim tare mult pentru susţinere şi vă ţin la curent. A, mîine vine stăpînă-sa în vizită. N-am idee dacă-ţi poţi lua medical pentru stat acasă cu pisica operată. Văd eu. De stat acasă oricum stau măcar pînă joi inclusiv.

A, v-am scris în alt post căCăselu' poartă body. Ah, asta a crezut doctoriţa, se pare căCăselu' a reuşit urgent să şi le dea jos, deci au renunţat. Dacă se apucă să-şi umble pe la operaţie, va primi urgent guler. Pe care nu-l avem deocamdată.

Hai, Căselu', ia şi mănîncă şi bea! Cu mîncarea e puţin critică treaba, n-a mîncat de miercuri. Doctoriţa de la clinică a tras alarma în privinţa asta.

Cam atît de-adevăratelea. :-)

PS Update: am închis uşa la cameră, acum e întinsă sub masă şi pare să se fi liniştit puţin. Peste două ore trebuie să-i dăm un medicament. Musai să trimit postul ăsta către lume, fără alte completări. Altfel nu-l mai termin secolul ăsta. :D

9 comments:

  1. divaisul e ca un fel de seringa? ca de ala am eu. si daca-i de ala, cand ii dai pastilele, ai grija sa i le eliberezi cat mai la baza limbii, ca altfel le scuipa. de deschis gura n-o sa vrea, asa ca unul o apasa un pic pe falcute si-i deschide gura, si celalalt ii da pastila. tre' sa va miscati rapid. o sa fuga dupa aia de voi si cand o sa vreti sa-i mai dati si-o sa va vada cu chestia aia, o sa se ascunda, asa ca pacaliti-o ca pe copilasi.

    ReplyDelete
  2. Uitam: dupa ce-i dati pastila, urmariti-o un pic sa n-o scuipe, chiar daca pare ca a inghitit-o

    ReplyDelete
    Replies
    1. din ăla e, Miki. nu prea îl folosim ca la carte, adică io mă chinui să-i deschid boticul şi să îi ţin capul, iar P. jonglează pastilele. azi dimineaţă cînd credeam că sîntem gata, i-am găsit o pastiluţă în blăniţă. am luat-o de la capăt. :)

      Delete
  3. Uite ce bine zice Miki, e important sa stii ce sa faci in cazuri de-astea.
    Are voie sa manance orice? Ca daca da, puteti s-o imbiati cu peste, icre negre, ce-i placea ei mai mult si mai mult, poate, poate mananca ceva.
    Noi i-am facut guler dintr-o sticla de apa de 3l, ca-i cumparasem unul care-i era mare si era si semitransparent, asa ca asta artizanal a fost pe masura ei si transparent(ne-am imaginat ca poate vrea sa priveasca in lateral, stiu eu?). I-am capsat si i-am pus scoci pe partile decupate, sa nu fie taioase.
    Pupam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cora_,
      e foarte important acum să mănînce şi să bea (cică 250 ml pe zi)... Nici n-ar mai conta ce. Dar nu vrea deocamdată nimic... Trag mari speranţe cu astronauţii.
      Încă nu pare s-o intereseze operaţia. Poate n-o să avem nevoie de guler. :-)

      Delete
  4. hai Caselu', fa-te bine repede! Noi ne gandim la tine.

    Cu gulerul, poti sa improvizezi, un coleg a facut din coperta de plastic a unui dosar cu shina, si capsat. Ideea e sa opreasca din lins.... Sau poti sa ii faci un body dintr-un tricou vechi, tai margini sa ii poti innoda in cateva locuri ... (tai ca un pieptene,pe ambele parti, si dintii de pieptene se pot lega intre ele)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi, Arakelian. Foarte inventivă lumea! Poate îi fac dintr-un tricou, dacă o să aibă nevoie... :)

      Delete
  5. asa, pe bune, zi de divais! altfel, pupaturi pe nas (si tie, si lu Caselu ;)) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zazu, :-)
      seringă, vezi mai sus. Divais, am zis mijto, nu?

      @all: mulţumim!!!!!!!!!!!!

      Delete