Thursday, January 16, 2014

Căselu' - ziua 4 acasă

Salutare.
Cum Căselu' n-a mai dezirat deloc apă şi doar a lins de două ori nişte Whiskas, da' cantităţi super infinitezimale, ne-am dus acum la stăpînă-sa şi i-a dat iar vitamine şi nu ştiu ce gamaglobulină. Şi ne-a sfătuit să nu-i mai dăm singurul medicament rămas, dacă ea se mişcă lejer - semn că nu are dureri (sau dureri mari). Oricum îi dăm jumătate din doza normală, pentru că nu-i chiar ideal pentru rinichi.
Am impresia că tocmai a mîncat o crănţănică! :O
Din păcate n-am unghiul bun s-o văd, deci aia e. Dacă mîine face idem ca azi, iar cu injecţia. Dacă bea apă şi papă cît de cît, mai discutăm. S-auzim de bine!
Şi mulţumim mult de tot!

Eu personal mă simt acum aproape excelent după ce-am venit de la veterinar. Eram puţin cam terminată înainte. Na, am stat tot timpul cu ea acasă şi nu s-a întîmplat nimic. Diaree a mai avut, pipi zero.

A, altfel, a continuat cu o mică plimbare pe pervaz, pe canapeaua verde, pe fotoliul verde. Şi la noi în pat, unde a dormit toată noaptea. :>

Bye!

16 comments:

  1. capul sus, pisica e desteapta, stie ea ce ii trebuie! in continuare, pampoane si urale pentru Caselu! :*

    ReplyDelete
  2. Căselu' ca cirlidăr? :D
    Senkiu!

    ReplyDelete
  3. Pi dacă nu Căselu', atunci cine?!?!?! :))

    ReplyDelete
  4. Bai Caselule, tu razi de noi! Ia mananca si tu putin azi, macar putin, da?
    Stam aici si asteptam o armata de uameni pentru un pi sau o gura de apa... fa-ne si tu o bucurie, ce naiba? :)

    ReplyDelete
  5. Alei, Cora_, tu ai pierdut de curînd un coment pe aici, este? :D
    Tocmai mi s-a întîmplat şi mie, că în loc să dau click pe Publicaţi, am dat pe Deconectaţi-vă. :))))

    Scrisesem că îi transmit, să vedem dacă i se înroşesc mustăţile. :) Şi mai scrisesem că mă retrag în camera mea de studiu, care e şi camera lu' Căselu', unde feromonii joacă pe masă, iar Căselu' de vreo două zile s-a mutat la noi în dormitor. Unde n-am chef să duc pulverizatoru' feromonic. Dacă în curînd o să miaun eu cu mare succes sau o să dau atac la Whiskas, măcar o să ştiu de unde mi se trage. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. L-am pierdut, dar cred ca mie mi l-au mancat fantomele. Nu e acelasi lucru. :)
      Am ras citind postul tau, de l-am speriat pe P care era alaturi.
      Pai macar unul sa manance Whiskas.

      Bai, Caselule mic, eu am pariat pe faptul ca tu mananci. Asa ca mananca, ce naiba? Pupam, pupam.

      Delete
    2. ps- am ras citind commentul, voiam sa zic.

      Delete
  6. Poate Caselu' o fi facut pipi prin vreun cotlon si voi nu stiti de acel pipi. Se mai intampla...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha! este foarte posibil! sa iei casa la investigat! si intreaba totusi ce e cu obiceiurile astea de pipi aiurea!!! (acu daca mi-ai dat voie la sfaturi, sa te tii!!!)

      Delete
    2. Eu am patit asta si cu cainele si cu pisica. La mine cateaua proaspat operata si inca bearca dupa anestezie s-a trat pana la toaleta si a facut pipi langa WC :D. Pisica proaspat operata a facut intr-un lighean din baie, pipi gasit a doua zi, dupa ce ne speriasem ca nu facuse pipi. Plus ca Caselu' se pare ca are antecedente cu pipi pe canapea, dar inca prezumtia de nevinovatie. Felicitari pentru pipi de azi.Go Caselu!'

      Delete
    3. Cristina, Zazu,
      deci sorry pardon, la închiderea ediţiei (adică azi înainte de-a pleca pe ogor) raportez că am curăţat de la lădiţă 2 pipi + 1 alceva. :) Mă rog, am LE în ziua 5. :)
      Zazu, am notat pe foiţa cu întrebări pentru vizita de mîine. :) Senks!

      Delete
  7. hai Caselu', ca stam toti cu emotii si click-ul pe blog la vio.
    Acu, ca nu mai ia medicamente, sper ca o sa fie mai incantata de mancare.

    Off topic: este Vio , ca nu strans de mult timp atatea comment-uri?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arakelian,
      este, este, că io-s activă doar dacă e ceva cu Căselu' (sper să nu mai fiu activă din punctul ăsta de vedere... să vă trimit numai mustăceli de la Căselu' etc. :-) ) sau cînd îs în sesiune... :)
      :*

      Delete
  8. uite, eu am folosit clipul ăsta http://www.youtube.com/watch?v=pSxjeAMuTEI. am avut un pisic care s-a intoxicat cu ceva. nu a mâncat nimic cam 10 zile, dar şi-a revenit. pumnii strânşi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puck,
      mulţam, uite habar n-aveam şi nu mi-a dat prin cap să caut pe youtube. Acum nu-i dăm nimic, da' dacă o mai fi nevoie... sau o să mai spun altora care ar putea avea nevoie. >:d< Mă bucur că şi-a revenit pisicu'.

      Delete