Wednesday, April 20, 2016

La televizor feat. vio

Disclaimer: vorbim de un film destul de scurt, în germană, eu apar de pe la minutul 3:47 şi acţiunea durează ca la două minute, aşa.

Uel, vorba vine la televizor. Mi se pare că nu am mai apucat să scriu aici, dar în noiembrie-decembrie 2015 am făcut un stagiu la şcoala evreiască din Frankfurt (stagiul e obligatoriu pentru facultate, locul şi-l alege fiecare). Practic am mers la ore şi o dată am ţinut o oră de franceză, dar asta a fost o întîmplare. Scopul stagiului este să cunoaştem "îndeaproape" o instituţie care are ceva de-a face cu cultura iudaică. :)

Într-o bună zi cu soare şi cu cer senin (vezi filmul) am fost luată ca din oală:
"-vio, te grăbeşti să pleci acasă?
-ăăă...?
-nu ai chef să îi ajuţi pe elevii de clasa a 9a la un proiect? trebuie doar să filmezi nişte scene pentru un film! :)
-oaaaat?! com ăghen?!?!"

În fine, am zis da, că nu mă grăbeam, am mai stat vreo două ceasuri, eram ruptă de oboseală, filmarea s-a făcut cu ceva tabletă apple, textul l-am văzut abia înainte de-a intra în acţiune, machiaj nema, fiţi miloşi (iar eu sînt palidă de felul meu, albăstrie cînd mi-e frig, roşioară cînd am emoţii, da' aici mi-a fost mai mult frig decît am avut emoţii.)

Bun, filmul ăsta fu dară un proiect, care proiect a participat la un concurs, la care azi s-au dat rezultatele, a luat locul 1, copiii şi profesoara pleacă în Israel, ăsta e premiul. Eu mă bucur pentru ei. Se pare că pe mine deocamdată Israelul nu mă vrea, da' nu-i niciun bai! :)

Aici e linkul (tot în germană) de pe pagina şcolii.

10 comments:

  1. O carieră de actriță te așteaptă! :) Foarte fain :D

    ReplyDelete
  2. Violeta, you're a natural. Nimic n-am priceput, decit libețurșauă. :))
    Daca nu actrita, macar sa te puna sa prezinti punctajul la Eurovision!

    ReplyDelete
    Replies
    1. roşu vertical,
      iur tu caind! mă pregătesc pentru la anu intens, că anu ăsta aud că or szburatără românii de la Iorovizio! :D sau zici pen doiceland? ah. :D

      Delete
  3. Dar ai fost la Tel Aviv, am văzut eu cu ochii mei!

    ReplyDelete
  4. Vaaai, mi-au dat lacrimile de râs când te-am văzut cu lăboaia în glugă și cu fața așa-zis uimită pe care ai făcut-o. :)) Doar montajul lasă de dorit, în schimb tu ești teribil de simpatică, Vio! :D :D Nu ne traduci și nouă ce-ai avut de spus? Cred că am înțeles doar „dies nicht passieren” sau așa ceva. :))
    Poate că de data asta le-ai cedat copiilor tot norocul tău, dar sigur se acumulează altul și vei ajunge și tu în Israel, ai să vezi! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ema,
      ayayay, io mă sacrific pă altariul artei şi Dvs. te hilizeşti, ayayay! Montajul nu cunox, or făcut şi ei cum s-or priceput, da' deci or loa premiul. O să-ncerc să prezantez o mică traducţiune/un rezumat.

      Delete
  5. :) M-am dus direct la 3.47, nimerii pe la 4 si ceva, unde esti tu deoparte cu gluga si infrigurata, si corespondentul de la TelAviv in camesa cu maneca ridicata. E ilegal sa faca asa ceva: ostentativ ca ce caaaaldura are!!

    Felicitari pt premiu. Filmul e mare reusita pentru clasa a 9a. Tu ai facut diferenta, sunt sigura :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. arakelian,
      mulţumesc frumos pentru aprecieri! :) (evident că era totul filmat în Frankfurt şi cum congelasem eu cu tot cu haina de iarnă, bietu' colegu' din Tel-Aviv era congelat pînă peste poate. Pe el l-a filmat primul, ca să o şteargă la căldură după, sărmanul. :) )

      Delete
  6. Monica,
    dacă zici tu, am încredere! :D

    ReplyDelete