Saturday, November 5, 2016

Post cu parfum de bîrfă invidioasă

Lumea (colega, dacă insiști, dau link, da' știi Dvs. cine ești! ;) ) a mai protestat pe ici pe colo în gura mare sau la o mică șuetă cum că blogurile mari de carte cam scriu despre aceleași chestii și cam simultan. Eu, neurmărindu-le pe aceste bloguri în mod deosebit, m-am gîndit na, nu e rău totuși, promovează cărți pe care le-or fi primit ei-ele de la edituri, dar le-au citit.

Mă dau și eu pe net de dimineață și vreau să mă mai deștept oleacă, cînd peste ce-mi cad ochișorii?!

link. http://lauracaltea.ro/articlesite/vorpal-colectie-de-poezie-editura-nemira

VORPAL – noua colecție de poezie a editurii Nemira, coordonată de Svetlana Cârstean


link. http://www.bookaholic.ro/vorpal-noua-colectie-de-poezie-a-editurii-nemira-coordonata-de-svetlana-carstean-se-lanseaza-la-gaudeamus.html

VORPAL – noua colecție de poezie a editurii Nemira, coordonată de Svetlana Cârstean, se lansează la Gaudeamus


M-am cam simțit luată de fraieră, ca să mă exprim ca o duamnă. M-am prins că probabil astea or fi ”comunicate de presă” sau cum li s-o fi zicînd, m-am gîndit la trafic și la informare ;), per total am rămas cu un gust amar. Într-un fel, a fost interesant să mă mai cunosc un pic și să văd cîtă naivitate încă încape în mine. :D

La Laura a rămas și o typo ”e doar pentru că poezia însăți e un nonsens tranșant”, corectat pe bookaholic.

A, părerea mea foarte personală e că numele colecției nu e așa de minunat, deși înțeleg de ce l-au ales. Poate ar fi fost ceva mai potrivit un nume care să rezoneze cît de cît la populația autohtonă...

Ok, după ce-am dat cu parul cît cuprinde, mai precizez că apreciez că se publică poezie, sper să se și cumpere și citească și cu asta basta, weekend fain!

8 comments:

  1. Da, nici n-are rost să citești majoritatea articolelor. De aia-i mai bine să te dai pe blogurile mai mici. :)

    ReplyDelete
  2. LP,
    iaca sincer n-am știut. :( Blogurle ăstea mari îs corporatiste adica? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagă mai rar o recenzie de corazon, mi se pare mie. Mai mult pres rilisuri și fragmente de cărți proaspăt publicate și bălării de astea în loc să zică ce cred ei despre varii subiecte. Plus că, de la atîta ancorare în concret, ajung să mă-ntreb dacă atunci cînd au recenzii pozitiv-aprobabtoare, chiar le-au plăcut cărțile sau fac frumos ca să fie profesioniști.

      Delete
  3. da ca să stăm concret la umbra firului de iarbă (!!!!), oare la un moment dat nu primesc mult prea multe cărți de la edituri? crezi că au colaborări și cu fabrici de mobilă care din cînd în cînd le mai pasează niște rafturi? vorbesc logistic deci, nu lecturistic. căci mă uit la mine că acușica tre să le pun pe doo rînduri, deși abia am cumpărat un braț de rafturi noi. și io mă sponsorizesc singură. ca și tine de alfel.

    care btw ți s-a pierdut fodată fo carte de la buc depozitori? :-s astea ajung pe principiul cum ț-a fi norocu, nuh? :-ss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, riscurile succesului, primești prea multe cărți. Eh, problema lor, noi trebuie să ne vedem de-a noastră - autofinanțată.

      Nu mi s-a pierdut nici una. Am crezut o data că da, dar doar a întîrziat vreo două săptămîni.

      Delete
  4. senkiu. deci tre să mă mai înarmez cu o doză de răbdurision. :D
    ;)

    ReplyDelete
  5. Rabdare multa, la mine-o durat luni de zile... Nici nu mai comand la ei.

    ReplyDelete
  6. Sușimiț,
    da' tu stai la capătu lumii :D. Mai am oleacă de speranță, na, nici n-am comandat de cine știe ce mult timp. Fiind transportu moka, zic că ar trebui totuși să fiu foarte împăcată cu ideea că durează poate ceva mai mult.

    ReplyDelete