Wednesday, July 18, 2018

Telegrame! (îhî!)

Tot visez eu să țin un jurnal, că am mai avut și e mișto cînd citești ce făceai acu 125 de ani. La Dresda am găsit la un magazin un caiet drăguț și am zis gata, pe ăsta îl fac jurnal! Un jurnal trebuie început pe 1 ale lunii, în stilul meu o să fie ianuarie, dacă o să fie.
Ei, ieri colindam holul! și am dat peste un caiet care mi se părea cunoscut foarte, foarte tare, dar nu prea știam de unde să îl iau (e cel din centrul imaginii, cu ceva verde, în spatele cafelei. A, aici se vede mai clar, în dreapta jos.) L-am deschis și, să vezi și să nu crezi, era mhhh jurnalul meu! Mă rog, ultima oară am scris în el în decembrie 2017 și oricum crecă îl începusem prin septembrie 2017 și am scris de foarte puține ori.
Din cuprins: cine pe cine a mai bătut la tenis, ce filme am mai văzut și ce notă le-am dat, ce mă enervează socrumio că face gălăgie cînd eu aș vrea să nu facă.
Bine ați venit în viața mea secretă!!!

2 comments:

  1. Ce bine ca socru-tau nu stie romana, sa vada ce scrii despre el(si sa faca mai tare):)))

    ReplyDelete
  2. Mona,
    vai de mine și de mine, vrei să zici că face intenționat?!?!?! :D

    ReplyDelete