Sunday, August 14, 2011

Trece vremea

Cînd eram eu în liceu, lumea în care mă învîrteam nu era cine ştie ce colorată, mă refer la culori la propriu, de asta m-oi fi şi speriat cînd, umblînd acum una-două săptămîni prin magazine, am constatat că se întoarce moda anilor nu ştiu '60-'70, la nivel de materiale şi culori, poliester mult, maro, vişiniu închis etc.

Voiam să spun altceva.

În adolescenţă deci, dacă-mi plăcea de un băiat şi se întîmpla să nu fim colegi, puteau să treacă şi luni întregi pînă să-l revăd şi-atunci îmi bătea inima mai tare şi dacă vedeam pe stradă un alt băiat care să fie la fel de înalt sau să aibă părul la fel sau să aibă bocanci la fel sau geacă sau rucsac sau tricou... un tricou negru sau portocaliu sau roşu sau o cămaşă în carouri puteau să-mi dea palpitaţii! Fie erau ca ale lui, fie era chiar EL!!!! în mod cu totul şi cu totul neaşteptat.

Nu ştiu dacă-n ziua de azi se mai practică adoratul în taină :), în generaţia mea încă era "la modă", în taină, adică adoratul nu ştia, în rest tot cartierul, nu chiar, dar cea mai bună prietenă care uneori avea mai mult noroc şi raporta l-am văzut pe EL!!! pe care ar fi trebuit să-l văd eu, doar că mă aflam în alt loc la acea oră.

Sărind peste faptul că abia apărea emailul pentru mase:), nu puteai să-l cauţi pe google, să-i urmăreşti adoratoarele pe facebook:) sau să îl spionezi pe twitter, discret, dar agresiv.

Şi-acum nu mai sînt liceancă:), sînt în plină eră informatică sau post?, si-ţi trimit ţie un email cînd văd un curcubeu sau dau de-un link cu o bicicletă mai cu moţ a se citi cu coş şi fără schimbător şi cu o floare la butonieră
sau ţie un link cu un concert sau uite cîte limbi vorbeşte tipa aia şi n-are decît x ani să mai zică cineva că modelele-s proaste
sau ţie cînd îmi mai iese cîte-un urs în cale şi cît pe ce să-ţi scriu că am văzut o maşină cu numărul OF*RA nu-ştiu-cît unde OF e indicatorul oraşului Offenbach din apropiere unde sînt mulţi români asta a doua zi după ce-ai postat şi tu pe facebook ştii tu

No comments:

Post a Comment