Wednesday, June 22, 2011

Berlin în imagini (2)

O colecţie de panseuri într-o vitrină


omleta de dimineaţă!!!!!!



Mi i-a arătat Doro, că nu-i văzusem...


Un bar pe lîngă care am trecut


Alina şi eu (la Festival der Kulturen) (cică e Karneval der Kulturen...)


O imagine mai drăguţă de la Carnavalul/Festivalul Culturilor


Şi una de final. Noi ne-am nimerit pe acolo întîmplător, Doro ştia de festival, cu o seară înainte nu-l nimerisem, dar nici nu-l căutaserăm turbate, Alina ştia din manualul de germană... mai era o fată cu noi care fusese anul trecut şi care a spus că a fost muult mai fain, "participanţii oficiali" erau pe nişte maşini/camioane şi puteau fi văzuţi din mulţime - noi n-am văzut mai nimic. Da' am îndrăznit să share-uim o caipirinha.


Noapte bună!

No comments:

Post a Comment