Sunday, June 19, 2011

Despre maraton (1)

Week-end-ul trecut am fost la Berlin, l-am lăsat pe P. solo pe canapea şi m-am dus să cuceresc capitala germană, cu domiciul la Doro şi D. Berlinul a fost primitor, m-a aşteptat cu ploaie, dar mi-a prezentat un apus superb şi mi-a arătat că şi Germania poate avea uneori farmec spaniol - cartierele Kreuzberg şi mai ales Friedrichshain mi s-au părut adorabile, am cunoscut-o pe zum, "am făcut două baruri nesigure" (traducere ciudată din germană şi lipsită de sens pe româneşte), am făcut abuz de îngheţată la cornet şi sangria la 3 noaptea, a sunat ceasul la 7 şi la 7 jumătate, am reuşit să mai dormim pînă pe la 11, ne-am întîlnit cu Alina, care fusese scopul meu berlinez în sine:-), am atacat două talcioace (!?) (pentru că stau la cioace şi nu la ciocuri, deşi înclin să cred în talciocuri:( ), am luat şi-o carte şi-o doză metalică pe post de amintiri nepieritoare, n-am dat de Sandra, deşi am buimăcit pe străduţele din zona ei într-o veselie, am fost la festivalul culturilor şi-am sharuit o caipirinha, mi s-au lungit picioarele bătînd centrul, căutînd o baie şi mi se lungiseră şi urechile de foame, dar omleta de la micul dejun a fost spectaculoasă, am fost la Checkpoint Charlie la care P. susţine că mai fusesem, dar nu-mi amintesc neam tămîie, mă enervează că-mi vine să scriu cu â pe bază de obişnuinţa de la job, am mîncat pe o plajă:-) şi am prins un mic concert de pian la Potsdamer Platz, e nebunie curată să mergi doar pentru o zi jumătate la Berlin, serios, e păcat, am mers singură în labirintul de trenuri pînă la cea mai apropiată staţie, am mai făcut un tur de cartier cu Doro, de unde crezusem că poate văzusem tot, nici gînd, am mîncat un kebab okeiş nu extraordinar, ne-am mai zgîit puţin la apus şi la noapte, am pierdut numărul petrecerilor de burlaci văzute şi de burlăciţe nu ştiu cum le zice, nu ştiu de ce am rămas la această frază lungă, am dormit două ceasuri jumate cu emoţii că fiind zi liberă n-o să circule mijloacele de transport în comun, am ajuns la aeroport, după ce la venire pilotul ne salutase cu bine aţi venit la bordul avionului cu zbor la Hamburg (!?!?!??!), al doilea ne-a urat o duminică plăcută deşi era luni 13 toată ziua şi toată noaptea...
Am obosit, mi-am pierdut suflul, a fost un week-end minunat şi fir-ar să fie iar am mai găsit un loc unde îmi doresc să mai merg. Să nu mai spun că am prins probabil cea mai faină perioadă din an, cu teii în floare şi îmbătători în tot Berlinul.

3 comments:

  1. Iaca inc-un lucru pe care mi-l amintesc despre Berlin: Unter den Linden. Asta apropo de mirosul de flori de tei :D

    ReplyDelete
  2. nici asta nu ştiam:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Unter_den_Linden
    dar era ca-n Copou peste tot, ce mai. Data trecută reţin că m-am plimbat pe Kurfürstendamm
    http://en.wikipedia.org/wiki/Kurf%C3%BCrstendamm
    , ba chiar am avut un hotel pe acolo.

    Chiar n-aveam de gînd să pun încă un alt oraş pe lista celor pe care vreau să le revăd! :-w Mersi, Berlin! :(
    :D

    ReplyDelete
  3. ce bine ca ti-a placut :). sa mai vii, iti fac si eu niste trasee acum ca stiu ce ai vazut si ce nu si stiu ca-ti place :D

    ReplyDelete