Monday, June 20, 2011

Berlin - unde apune soarele


Podul ăsta cred că separă Estul de Vest :-) (cred!), în stînga, după Arena O2 în care a concertat Roger Waters:-), e Kreuzberg, în dreapta e Friedrichshain. Staţia de U-/S-Bahn e Warschauer Straße.
Undeva un pic mai încolo în Kreuzberg mi-a arătat Doro o bucată din zidul Berlinului, era pe partea cealaltă a străzii, am zis că ne uităm la întoarcere, dar parcă am venit cu tramvaiul:-)...

A, nu se vede, dar da, cele trei minunate poze sînt făcute de pe un pod. Chestia ascuţită şi subţire e turnul televiziunii, se vede din mai tot locul, e drăguţ. Doro şi D. locuiesc undeva în spate:-).


2 comments:

  1. Turnul ala mi-l amintesc de la orele de germana. Stiu ca e in Alexanderplatz (daca s-o mai fi chemand asa).

    ReplyDelete
  2. Alexanderplatz se mai cheamă aşa, nu ştiu dacă acolo e turnul, că nu ţin minte să-l fi văzut de aproape (poate data trecută, da' înclin să cred că nu).

    Se pare că ţi-l aminteşti bine.

    http://de.wikipedia.org/wiki/Alexanderplatz

    Eu nu am astfel de amintiri de la orele de germană... Deloc, aş zice!

    Mersi că ai mai trecut pe aici. N-am dat nici un semn în blogul vechi şi nu mă mir că nu mai trece lumea!

    ReplyDelete