Sunday, June 26, 2011

Berlin în imagini (4 şi ultimul :-) )

Ultimul set de poze berlineze, cu un loc care mi-a plăcut teribil de mult şi unde mai fusesem şi prima oară (acum mai bine de 5 ani, cînd echipa locală de fotbal, acum retrogradată în divizia a doua, reuşise să se califice în finala Cupei Germaniei, unde a pierdut în faţa lui Bayern München - eveniment marcat pe tricoul pe care îl am în poza de la Checkpoint Charlie din postul precedent)

Das Konzerthaus


Der Deutsche Dom (a se observa în dreapta imaginii acelaşi balon!!)


Domul francez
:-)


Aceste trei clădiri sînt una lîngă alta la Gendarmenmarkt şi cele două domuri sînt construite aproape în oglindă. :-) Das Konzerthaus e între ele. Aici e o imagine la rezoluţie mare cu piaţa, merită un click.

Cînd am ajuns în dreptul edificiului :> din mijloc, am urcat scările pe covorul roşu mocheta roşie şi am purtat o conversaţie fascinantă cu probabil portarul sau maestrul de ceremonii, un tînăr în costum şi cu papion, care ne-a răspuns la toate întrebările posibile, cu lux de amănunte şi foarte şarmant. Ne-a fost clar că nu asta e chemarea lui, probabil era student la istorie şi arthitectură sau cine ştie la ce, ne-a plăcut teribil.
De la el am aflat de domnul Schinkel şi despre trecutul lui Konzerthaus.

În încheierea excursiei berlineze şi a acestor minunate memorii aşternute pe fila blogospotică :-), vă invit să urmăriţi un film în regia preaminunatei mele mînuţe, care l-a filmat cu sunet pe un pianist necunoscut la Potsdamer Platz, interpretînd Somebody de la Depeche Mode, 34 40 de secunde, că m-am gîndit să mai las loc pe cardul aparatului de fotografiat.
Voila:

3 comments:

  1. Imi plac pozele din calatoria ta la Berlin! Fain oras! Iar pianistu ala chiar canta misto

    ReplyDelete
  2. Asa, hai din nou printre noi!!! :)))

    ReplyDelete