Friday, July 29, 2016

Varşovia 2013 (3)

Interiorul de la Field Cathedral of the Polish Army, ce chestie drăguţă este Photo Sphere, puteţi vedea şi decoraţiunile de Crăciun! :)



 Noi practic nu am vizitat catedrala, doar am avut un punct de întîlnire în faţa ei şi, pînă au apărut toţi, am făcut cîteva poze. Imaginea de mai jos cred că e dintr-un altar (?) în care se ajungea din stradă şi era deschisă întîmplător uşa. Îmi amintesc că am galopat apoi să-i ajung pe ceilalţi. :)


Dacă tot am zis de cariatidele de la  Curtea Supremă a Poloniei, mai jos mai toate pozele pe care le am. Nu îmi dau seama dacă se vede treaba asta, dar domniile lor stau cu picioarele :> în apă.




În plan secund (???) se vede iar Field Cathedral etc.


Oraşul se pregătea pentru Noaptea Muzeelor, cred că şi cei din imagine...


Linişte şi pace.


Oraşul vechi :)


No comments:

Post a Comment