Wednesday, July 27, 2016

Varşovia 2013

Am mai pus nişte poze aici şi m-am mai uitat o dată, de două ori la poze (căutînd 1 cariatide 2 casa lui Etgar Keret) şi m-am hotărît să mai pun aici pînă mă plictisesc/uit/mă iau cu altceva etc.

Foarte pe scurt: am fost în mai 2013 într-o excursie de patru zile la Varşovia, organizată de seminarul de ebraistică din Frankfurt. Am vizitat mult în grup (cu autocarul, cu tramvaiul sau pe jos) şi am avut şi timp liber.

Parcul Łazienki


Deasupra şi dedesubt: Palatul Łazienki





o splendoare care nu putea lipsi! :>


 Statuia lui Chopin. Vă recomand să citiţi cele cîteva informaţii de pe wiki în engleză, foarte interesante!


Poză făcută din autocar :P


În 2013, Beyoncé era foarte Big in Japan Varşovia.


În programul excursiei figura şi o trecere prin Praga, la care noi ne-am hlizit, neştiind că Praga e şi un cartier al Varşoviei. Mai jos un grup de muzicanţi. Click aici pentru mai mult informaţii şi un mic film pe youtube.


No comments:

Post a Comment