Sunday, January 6, 2013

Vă dormim


noapte bună!

16 comments:

  1. Ahh, ce smotoceli i-as trage! Desi pare asa acra! Da eu sunt unpic sadicutza, si din ce ie mai acra, din ce ma rau imi vine sa o smotoc. Zgarieli, alea alea.

    Io am prin vecini o ipocrita destul de coapta, Betty scrie pe banul ei, care s-a dedat la rumenian fud. Ii dau drumu-n casa pe fereastra de la bucatarie, ca acolo vine si priveste galesh. Sigur, si la insistentzele fie-mii. Pe mine ma trateaza cu respect si submisie, ca de sunt aia care deschide frigiderul. Fie-mii ii trage niste labe scurte si concise, da numa cand sunt eu cu spatele. Nu-i plac copiii, doar mancarea de la mine :|

    ReplyDelete
  2. Lizuca, nu ie acrăăăă E Micuţa Miţimiiiţ!

    da' m-a zgîriat din amor azi-dimi şi sîntem certate :)

    foarte parşivă Betty din vecini! noi nu-i dăm decît mîncare de pisici, nu mai ştiu cine m-a întrebat de ce nu-i dau nişte resturi de la mîncare (pe care le aveam şi le-am zvîrlit). păi P. mi-a zis ceva de sarea în bucate etc., plus că sînt foarte mulţumită că mănîncă mîncarea ei şi chiar nu o interesează deloc ce mîncăm noi, cu o singură excepţie, nici nu mai ştiu ce dejeonam noi şi s-a apropiat de masă, da' de obicei nici nu ne bagă în seamă, crecă ceasul ei culinar bate pe alte frecvenţe. (ay ce-am zis-o, crecă prost, da' am zis-o!)

    ReplyDelete
  3. Lizuca, s-avem pardon, tu la 6 fără un sfert care la tine e 5 fără un sfert baţi blogurrrllleee???

    ReplyDelete
  4. Na, acu daca ma sculasem sa iau antibiotticelli pentru plomba care e la locu ei, doar nu voiai sa ma culc la loc?!?

    Iar cand nu iau botticelli alea, cre ca sunt sleepwalker si nu stiu ce fac :)

    ReplyDelete
  5. alei, da´ nu urma ste duci la denţist zlele ăstea??
    io mi-am încheiat anu' cu o vizetă (programare pe 31 decembre şi i-am zis că dacă-m fbip plomba şi-mi fbip revelionu', l-am tăiat! da' o fo okeiş, chiar am rezistat ca o eroă fără anestezie.

    ReplyDelete
  6. Pai am fost, am radiografiat, era la locu ei plomba, da zice, daca te doare faci aptces ceea ce am facut a doa zi dupe vizita la dentist. Dar aveam deci ratzeta cu doo antibiotice si farmacista a zis sa nu bei, sa nu gusti si sa nu mirosi alcoale, ca are reactie urata, fotbalistu x din scotia a mierlit-o. Asa ca nu m-atinsei nici cu privirea.


    Cam asta e storia plombei, molarului si radacinii lui.

    Am gasit insa, stand la sala de asteptare da la etaj a lu dentista, niste minuni de backyards, o sa fac cumva sa arat poze, ca le-am tras poze cu telefonu. Vai ce diviziuni neregulate cu ziduri, curti si curticele de doi pe unu, ghivece, iedera si sarme de rufe, copaci desfrunziti si hornuri in planu doi.

    Deci pa scurt a meritat sa mi se umfle maseaua ca sa vad asa frumuseti.(Paranteza 1 sper ca ie evidenta autoironia.) (Paranteza 2 io sufar de complexu rezidentului de cartier nou, care n-are parte de cashile vechi pline de personalitate si igrasie.)

    Cand incepi sesi? Spune si tu aci pe blog ce studiezi, sa ma mai kulturalizez si eu umanist!

    ReplyDelete
  7. Lizuca,
    alei ce brutal, urăsc aptcesele. nu mai reţin care e topu' meu personal al durerilor, dacă ălea de urechi le-ntrec pe ălea de măsele, da' mai bine să lăsăm. Mai bine să-ţi treacă ţie, că uite cît de vajnică te-ai ţinut la distans de alcuale, nici măcar ăla de dezinfectat gripa nu l-ai mirosit (hihi, mă cred hamiuzantă!) şi să nu mai suferim nimenea!
    Pace în lume în 2013! Ole! (nu, n-am băut nici io)

    Deci tu autoironică te-ai nimerit la denţistă într-un cartier foarte jmeker cu perzonalitate căci fincă avea case vechi, foarte frumos! Bagă pozele. Chiar, tu pe cînd blog:D?
    Po' să i le dai lu' Suzii să ţi le puplice or mie, cum doreşti, te fac am uitat cum îi zice din ăla ghest pe blog domle!

    Nu chiar e sesi sesi, mai am o săptămînă de vacans, da' de mîine încep serviciul (ez in PRIMA ZI EVĂR!) (nu panicaţ, îs 13 ore pe săpt) şi casa mea este-n şantier de cînd am făcut noi un pas uriaş şi nu ne-a mai plăcut dezordinea pe care-o aveam, am mai cumpărat nişte rafturi de la IKEA, cutii etc. şi ne-am oprit undeva pe la jumatea muncii şi acum nu prea mai avem niciun locuşor funcţional prin casă, holul e plin de cutii dulapuri scaune cizme etc.
    mda.
    Fac un bachelor de ebraistică (!) şi franceză şi-s boboacă :>. Nu ştiu la ce-o să-mi folosească, în caz că asta e întrebarea următoare. :)

    ReplyDelete
  8. a, deci dacă vrei să trimiţi pozele întru publicare, iaca imelu dovira pe gmail.

    mai am o lună de cursuri înainte de examene, care examene am impresia că-s în ultima săptămînă de cursuri şi după aia am vacanţă iar vreo două luni. asta acum pare lejereală (şi chiar este, într-un fel), dar cică în genere în aceste aşa-zise vacanţe ai teme la greu, din alea de nuj 20 de pagini, mari bucurii.

    din cîte-mi amintesc, am un singur examen cu notă semestrul ăsta, două parcă pe bază de promovat/nepromovat şi parcă la un curs îmi dă "certificat de prezenţă" şi ne examinează la grămadă cu tot cu materia din semestrul 2, care crecă o să fie o mare durere, da' să vedem.

    deci nu-i dramatic, da' n-am pus osu' deloc deloc în timpu' semestrului şi nici în aceste deja trecute doo săptămîni de vacanţă şi cel puţin la capitolul ebraic unde am trei cursuri de limbă pe săptămînă îs înapoiată rău.

    şi nevorbită, ez iu chen si, care noapte bună, mă-c smă culc.

    ReplyDelete
  9. A mea sta tatâ zîulica pe calomfirelu' pe care eu nu pot pune mâna. Pe lânga ca e surda complectamente...

    ReplyDelete
  10. şi a noastră crecă a făcut insolaţie la creier de la atîta pîrlit lîngă calorifer :)
    i-am pus perne în dreptul caloriferelor în mai multe camere şi stă pe rînd pe ele şi le alternează cu fotolii şi un pat. :) la noi nu se poate sta pe calorifer, că e foarte subţire şi deasupra vine direct pervazul.

    dacă pisica ta e surdă, înseamnă că n-o sperie nimic? :) că aici una-două a zburat pisica de la locul ei :D

    ReplyDelete
  11. Mersi pentru tot si inviteishan, tanara doamna Vio.
    Nu ie chiar asa spectacolos si sunt sanse mari sa fii disapointata. Si mai sunt pozate si prin geam deci cu reflexii.

    Ce frumos, inveti alfabetul ala deci, cu patratzele si liniutze si literele e si cifre si cifrele litere? Vaaai, tot respectu. Ori il stii deja?

    Salutari marii noastre E micutza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lizuca,
      ce conplement cu tînăra duamnă, vai mersii :) Tu decizi despre jpegi!
      Alfabetu' l-am învăţat cu chiu-cu vai, mai slăbuţ cu vocabuleru' şi cu gramatica! despre pronunţie n-are sens să mai discutăm. daaar sînt foarte la curent cu manelele :P izraieliene din 2012. bine, nu manele, parţial aşa vag unele din ele.

      iaca, un cîntăreţ care-mi place mult mult, Eyal Golan îl cheamă, şi piesa asta e 9 şi-am ascultat-o de circa sute de ori şi-o cam ştiu pe de rost:>

      http://www.youtube.com/watch?v=g4t2GDIoquE (nu e manea bre, da na m-a luat gura pe dinainte)
      Şi dacă tot îs leneşică la şcoală, mă car mă screm intens să caut versurile pe net, mi le printez, inclusiv o traducere în engleză şi-apoi buchisesc cu încredere, iote asta e prepoziţie, iote asta înseamnă a meu ecetera. cine fură azi un ou mîine va fura un bou este ceea ce mă reprezintă acum la oboseală ca proverb, da' mă refer doar la mărimi! :) (adică sper să-mi folosească major aceste versuri!!)
      trut bi told, îmi scot la imprimantă şi transcrierea fonetică!

      Tranzmit. Gata antibioticurle?

      PS Reflecsiile e mijteo :>

      Delete
  12. Lizuca - esti corijenta. O cheama E micutza mitzimitz, care nu se stie de unde vine, dna vio nu ne-a spus si tre sa recunosti ca e o onomastica foarte originalizata.

    vio - cum adica prima zi EVER? Ce, n-ai mai lucrat? Miem placea cind lucrai la aeroport si aveai niste povesti, mama-mama, o palpitatziune continua si niciodata nu puteai sa stii ce te asteapta cind veneai la vio in vizita... Uite, lizuca crede ca tu ai 22 de ani si ai primul job din viatza.
    Astept pozele lizucai, ca mor dupa backyarduri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vera,
      vai ce rea ai fo cu Lizuca, ea a apărut crecă mai tîrziu în peizaj, prinde ea din mers informaţiile esenţiale pe-aici. :)

      E Micuţa Miţimiţ vine misterios de la doamna veterinar din apropiere şi a fost adoptată de ea de la un adăpost, unde ajunsese după ce fusese salvată din nu ştiu ce tragedie. De aia e vag dezechilibrată pisihic, da' noi o iubim aşa cum e.
      La doamna doctor am înţeles că era cam sălbatică, nu ştiu cum la noi s-a mai dat pe brazdă. Repet ce-am mai zis de 17 ori: a făcut nişte progrese uimitoare în ultimii aproape doi ani.

      Numele ei vine de la Daniel Pennac, de la personajul/-a lui C'est un ange (E Un Înger), care aşa mi-a venit mie să-i spun într-o zi frumoasă şi cu cer senin şi aşa i-a rămas numele.
      Şi, după cum precizam în alt comentariu, actualmente o mai cheamă şi Căselu'.

      Prima zi EVER adică la jobu' ăsta, adica nu prima zi după vacanţa de iarnă or smth.
      Mie mai mult nu-mi plăcea cînd lucram la erport, sincer sînt foarte foarte felis că nu mai lucru acolo. Doamne, mai degrabă am urît jobul şi visam zilnic că o să am curaj să-mi dau demisia "AZI", dar nu ştiam cum va reacţiona P. - speram să mă susţină din mai multe puncte de vedere - şi pînă la urmă m-a blefturit pisicoterapeuta cred care mi-a zis întîi să am altceva şi apoi să demisionez. Numai bine că m-au dat ei afară, mîrşavii! :D
      Foarte mişto să te temi c-o să pupi o bombă pe drumul spre aeroport, ce să zic, foarte palpitant indid! :D

      Lizuca, nu am 22 de ani, am 18 :D:D:D... (mint, am ceva mai puţin decît suma celor doo vrîste şi scrie pe aici exact cîte primăveri am, nici măcar 35!)

      Lizuca, ăghen, se solicită pozele. Vezi că sîntem majoritare şi, după cum vezi, cu Vera nu e de glumit. :))

      Delete
  13. Helo leidiz am terminat antibioticu:>>)

    Hai bre ca nu mi-am imaginat ceva asa rau despre tine cum cai aevea dooj de ani, ce dreak, eu am vazut ca ejti desteapta dupa limbaj si pisica.

    Bei de ce nu tz-a placut la erport? Ce mijto e sa te uiti la lume. Ori poa ca n-aveai timp de uitat?
    Cand eram eu mica si provinciala si ma duceam la frate-meu care deja era mare si bucurestean imi placea mult la piata, micutza Dorobanti, dupaia m-am prins ca aia nu era chiar piata tipica pentru Bucuresti.
    Ce vremuri. Ce strazi.

    ReplyDelete
  14. Hei Lizuca, congraţ cu antibioticu', acu' po să miroşi spirtu' deci! :D

    Fai de mine, deci erea de rău să fi avut doăjde primăveri, deci aşea. Bine că la vremea respectivă n-am ştiut. Citeam mai mult atunci, crecă aş fi avut un blog oleacă mai cult eventual şi aveam şi pisică (uel, cu siguranţă motan!). :)

    La erport făceam între 2 şi 3 ceasuri pe drum (dus-întors, ok, dar tot super lung), făceam ture şi nu prea aveam uikenduri, mă plictiseam teribil, mă dispera goana după clienţi (adică dacă eram două în tură, doar una putea "deservi" şi era bătălie, fincă ne dădea nişte praf în ochi comision din vînzări), erau zile întregi cînd nu intra nimeni în magazin sau nu vindeai nimic şi muream de plictiseală şi n-aveam voie să citesc acolo că "dacă te vede citind, clientul clar nu mai intră, să nu te derenjeze!!", aveam un şef cam bou şi ar mai fi. Ay ce bine că nu mai e :)

    ReplyDelete