Friday, January 3, 2020

Despre masochism

Poate nu e postarea cea mai grozavă în care să anunț cu litere de aur (ha!) că puteți să primiți pe email ce mai scriu pe blog, dacă vă treceți adresa undeva aici în dreapta sus. Mai că am descoperit roata în 2020. Mulțumesc persoanei implicate.

Sigur că da!

Asta (titlul, despre masochism) a rămas de ieri și se potrivește cu starea mea de azi. Chiar nu contează la cine am văzut, era un citat din Marianne Faithfull pe goodreads și am fost curioasă cine e doamna asta. Atît de curioasă, că pînă azi am uitat (a avut o relație cu Mick Jagger, poftim, și nu știu ce cîntec de la Rolling Stones a fost compus datorită pasiunii ei pentru cartea Maestrul și Margareta).

Altceva mi-a atras totuși mie atenția.

Ia spuneți voi, masochism vine din latină sau din greacă?

Vine de la Leopold von Sacher-Masoch, care a scris Venus in Furs. Foarte frumos din partea lui. El era ceva unchi al Mariannei de mai sus, așa am ajuns la el.

Și am terminat o carte care mi-a scos peri albi și ah, da, de asta se potrivește titlul. Mă mai gîndesc un pic ce notă îi dau.

Altfel, nu mi-a trecut răceala, mă cam doare capul, nu-mi arde de amuzamente. Noapte bună.


2 comments:

  1. Uuu, trei zile, trei postări! Deci azi a patra?

    ReplyDelete
  2. LP,
    poate, să vedem. :)
    Poți să te abonezi pe mail, te rog? Că se pare că nu merge, tocmai după ce mi-am făcut reclamă, ayayay.

    ReplyDelete