Tuesday, January 7, 2020

Rachel

Tocmai m-am uitat la Wedding Crashers și asta doar pentru că mi-a apărut pe ecran Rachel McAdams. Știam de film (e din 2005!), dar nu m-a atras niciodată, mi se părea stupizel, așa, din impresia pe care mi-a dat-o imaginea celor doi protagoniști și nu mi-am dorit să-l văd.

Dar, să nu uităm, Rachel. Eu zic că îl are fata asta pe vino-ncoa ceva de speriat și dacă am ocazia să văd un film cu ea, cu cea mai mare plăcere, chiar dacă nu e genul meu filmul (am văzut și un fel de thriller, așa).

Wedding Crashers s-a dovedit a fi un film plăcut, care nu cere mare lucru de la spectatori, iar Rachel... Am apăsat pe pauză de mai multe ori, să o studiez mai în amănunt.

Și am găsit răspunsul la întrebarea care mă macină desigur zi și noapte: Rachel mă va juca pe mine cînd se va face un film despre viața mea, haha! :)

Cine ai vrea să joace rolul tău? :)

(1+/2020)

2 comments:

  1. Gîndul la un film despre viața mea îmi amintește de o chestie pe care am citit-o demult de tot pe net (și nu mai știu citatul exact): My life is like a film except the cast is bad and I don't understand the plot. :D

    ReplyDelete
  2. păi alegi tu cine joacă în film! :))))) adică măcar la capitolul ăsta ar trebui să fie excelent, dacă zici că nu înțelegi the plot. :P (hahahah)
    ia să vedem, ce zici de un format documentar? te coafează mai bine varianta asta? :) și te urmărește camera nu cînd ești la serviciu, ci cînd te plimbi.
    de-acum trebuie să contribui și tu cu niște idei! :)))

    ReplyDelete